Fjärde dagen...
Publicerat den

Ja som rubriken lyder så har det nu gått 4 dagar sen jag var inne på ansiktsboken.
Det känns rätt bra måste jag säga.. Men jag vet inte riktigt om jag känner mig mindre stressad.
I och med att jag som sagt inte har koll på någonting eller någon, sen är det ingen som verkar ha nappat på testen än så frågan är om problemet var större än vad jag faktiskt trodde ang Fb..
Är det bara på Fb nu för tiden som man faktiskt har kontakt och hör av sig?
 
Men mjo jag kan också säga att jag fått mer "tid" till annat än att sitta vid mobilen, i stället för att skriva skit på fb så skriver jag nu ur mig all skit här i stället. Det är väl det en blogg är till för?
Sen har jag tagit mig mer "tid" till mig själv, varit ute extra mycket till exemptel. 4-5 promenader i veckan kan jag nog inte säga är dåligt. Fantastiskt!
Jag kommer säkert att återgå till den fb - nörd man egentligen är sen igen, men jag är glad att jag gjorde detta.
Får se om man orkar med veckan ut bara, för lite kliar det i fingrarna.
 
 
Ha det bäst!
 



Gun Nilsson

Hej Sassa <3 Du gör helt rätt som tar ett break från FB. Ibland är det väldigt skönt att slippa ifrån allt och alla. Brukar själv göra så ibland och då läser jag böcker istället.
Ha det gott så hörs vi senare!
Kram från faster Gun



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?