Onödigt krims krams
Publicerat den

Jag har ju så svårt att komma på vad jag ska skiva om här inne vissa dagar så jag låter fantasin flöda lite så att säga. :)
Det ska väl va kul också!
Runt över facebook snurrar ytterligare en ny utmaning, (där man utmanar varandra till uppmuntrande saker). Man ska alltså i 5 dagar, 1 gång om dagen skriva 3 saker som man är tacksam för.
Det är en en av de bättre utmaningarna tycker jag nog,.. så jag tänkte innan jag blir insugen i det så gör jag en egen version här inne.

Tre saker som jag är nöjd över med mig själv:
1. Jag är emotionell, tänker på andra före mig själv och känner med andra.
2.Är envis, när jag väl påbörjat någonting så ger jag mig inte tills det "förhoppningsvis" går.
3. Tog min Fritidsledarexamen <3

Tre saker som jag är mindre nöjd med:
1. Blir nervös för lätt, orolig. (Dåliga nerver?)
2. Tänker oftast för LITE på mig själv än vad man egentligen borde.
3. Att jag inte fick ta studenten.

Och lägger även till tre saker som jag värderar högt:
1. Min sambo Fredrik <3
2. Mina närmsta av vänner <3
3. Mitt intresse för eld och cirkus.

Det får duga för denna gången.
Peace!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?