Snart är det jul!
Publicerat den

Nu är det endast 3 dagar kvar tills julafton!
Ingen snö har vi, stormar gör de och ja va ska man säga.. Ingen större julkänsla än faktiskt.
Men snart får man komma hem till Värmland igen åtminstone, som jag har längtat!
Få träffa sambons familj, snosa bebis och allmänt slappna av och glömma den trista vardagen som vi lever i, i Getinge.
Vi får se hur många dagar jag stannar, jag vill ju trots allt hinna träffa min syster och mina kära vänner som finns där. Så KANSKE stannar till nyår men man får se då..
Fredrik åker hem redan den 26e. Då han ska jobba, och kattvakten ska lämna tillbaka nykeln..
Det har varit ett himla krångel med kattvaktproblemet då man knappt känner någon här nere, det är hemskt.. Och de man känner vette tusan hur jag känner för.. Vissa är härliga människor andra verkar inte bry sig..

SÅ då dyker en återkommande fråga upp! Varför flyttade vi hit EGENTLIGEN?

Var det för att lära känna familjen jag har här nere (som var min högsta motivation).
Var det endast för att Fredrik fick jobb?
Eller allmänt för att Halland är mysigt?
Ja vem vet.. Kommer nog fundera över det ett bra tag.
Men när magkänslan börjar säga att det kanske var ett misstag och man inte ska anförtro sig till människor. Ja blabla.. så går det runt i mitt huvud just nu. Vilka kan man lita på, vilka är äkta vara?

Jag saknar mina vänner i Värmland väldigt mycket, det är obeskrivligt va tomt det är! Ni är batteriet så får mig att rulla på i vardagen. Tack för att ni finns <3
Och även Tack till en speciell vän jag har som stöttat mig otroligt mycket igenom flytt och allt mellan himmel och jord. Du vet vem du är, du är min närmsta vän! Känt dig i 15 snart vilket är helt galet. TACK! <3

Nästa blogginlägg lär komma efter jul/nyår någon gång. Ni får vänta och se vad jag diktar ihop då..

Kramar och ha en riktigt god jul allesammans, och ett gott nytt år!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?