Tredje Advent
Publicerat den

Det känns aldrig som man riktigt kommer igång här igen hehe det tar sån tid mellan varje inlägg. Men det får ni stå ut med om ni vill läsa om min vardag/mitt liv.

Det känns gött att nu äntligen börja prioritera ett nyttigare och hälsosammare liv, kanske inte så smart att börja nu innan julen men men... Varannan dag försöker vi gå ut på en promenad, där jag även börjat jobba nu! Och det känns hur skönt som helst. Jag har aldrig varit ett större fan av att springa/jogga (har aldrig begripit vad som är så skönt med det). MEN nu när Fredrik varit med och peppat mig så känns det hur skönt som helst!
Det är tredje veckan kan man säga sen det startade! Och måste faktiskt berömma oss båda som tagit oss ut. Förra veckan var jag ju lite förkyld så fick kurera mig ordentligt. Nu är jag fit for fight igen! Har ju även som jag säkert nämnt börjar på cirkusträning en gång i veckan också, så där var jag igår. Riktigt kul att få komma igång med jonglerandet och poiandet igen :)
Blir glad i hela kroppen! Sen när man träffat så sköna människor så blir man inte mindre glad! :D

Sen har vi även försökt lägga om kosten lite, så att det blir mycket mer frukt och grönsaker åtminstone och dragit ned på portionerna lite. Ja det börjar kännas gött :)
Har även annat att fokusera på nu när jag är arbetslös! Tror det är rätt viktigt att ha en sysselsättning så man inte går in i väggen för den sakens skull.. Awesome life!

Well, julklapparna är klara. Det är tredje advent och ingen snö har vi på backen! Känns lite skrälligt faktiskt, men får hoppas på lite snö på själva julafton i alla fall.

Och som sagt i Fredags så firade jag och hjärtat mitt 2 år tillsammans! Älskar den mannen något så fruktansvärt!

I dag har vi PW/joggat 6 km! UH va gött!
Och nu sitter jag och snackar med finaste vännen Sara <3

Ha de fint!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?