Hellu there!
Publicerat den

Som vanligt är det glest mellan inläggen men det får ni ta!
Vad har jag att berätta hmm?
Jo idag ska jag hämta ut mina nya glasögon då optikern sa att jag hade både brytningsfel och är översynt, så kan va lika bra med ett par extra ögon då. Åldern kommer ikapp tror ja banne mig hahah =D

Sen har jag börjat motionera lite lätt. Försöker gå 3-4 km 5 dagar i veckan till en början. Äta mer frukt och dricka mer vatten. Samt träna lite med poien om dagarna.
Detta är min tredje dag och kan lova att det redan känns =) Häftigt tycker jag.. Får hoppas man blir lite piggare snart också ..

I morgon är det även cirkusträning som jag ska på.. Var där första gången förra Lördagen och det kändes bra. 3 jätte trevliga personer som delar intressen med mig så det är väl alltid en bra början..Lika flummiga och jordnära människor som jag gillar :)

Sen är det väl inte så mycket mer nytt tror jag .. Jooo...
På Måndag ska jag åka till Göteborg och träffa svärmor, på kvällen ska vi på en Volbeat konsert och det ska bli sjukt roligt!!
Min 25 års present och jag är hur nöjd som helst, det blir toppen! Så kommer jag hem dagen där på!

Well well! Ni får ha det så himla bra :) Byebye!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?