...
Publicerat den

Hej!
Idag har jag inte alls varit på humör, allting har känts fel, känts dåligt!
Vet inte alls varför, men man har bara inte känt sig varken behövd av någon eller känt sig hemma här i Getinge.
Det har bara gått en månad och det vet jag! Därför känns det desto löjligare att man känner så här..
Man vill ju ge det en chans menar jag =)
Så jag ska försöka rycka upp mig, och jag vet att det kommer kännas mycket bättre när man fått ett jobb, en sysselsättning och även kanske lärt känna lite människor. DÅ kommer jag trivas och DÅ kommer jag må bättre.
Just nu lever man bara på sin sambo och kämpar för att inte deppa ihop totalt!

MEN jag är super stolt över min älskling, han kämpar på som ett djur med det nya jobbet. Han är helt fantastisk och den mest godhjärtade människan i världen! DU är mitt allt och tack för att jag får vara din <3

Ha en trevlig helg!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?