Bara o njuta...
Publicerat den

Hello there!
Idag vaknade jag sjukt sent alltså, i flera månader har man vaknat tidigt like hell för att vara JAG, allt mellan 07-08.30.Men i morse vaknade jag kl 11.00 och var fortfarande aptrött. Kroppen är sliten, hjärnan är rörig och verkar inte så mycket mindre sliten den. Lite oroväckande. Nog att jag var förvånad under den perioden man vaknade så himla tidigt men det var även skönt på ett sätt, att man hade hela dagen framför sig. Man får se solen gå upp och lyssna på när fåglarna vaknar till liv.
Well well, kroppen kan väl inte alltid vara en till lags.
När jag väl kom upp så sken solen like crazy på balkongen och det var hur skönt väder som helst. Så idag är det bara o njuta av det otroliga vädret <3

Ska även gå ut på en pw när man vaknat till :)
Ha en härlig dag!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?