Aj.. aj.. Aaj..
Publicerat den

Tror inte jag behöver säga så mycket utan att en kär vän till mig viker sig av skratt men jag tänkte i alla fall dela med mig lite av mina senaste dagar/veckor.
Förra helgen/veckan hamnade jag som sagt i någon slags magsjuka. Det var inte speciellt härligt alls.
När jag väl tillfrisknar från det och tänkt åka till stan en sväng och handla hem lite godsaker så slutar det med att jag stukar foten när jag ska gå av bussen igen sen hemma. (en vecka senare)
Helt otroligt, allting ska hända under en och samma lixom period.. Så ah, den fredagskvällen fick jag åka in till Akuten, då jag inte överhuvudtaget kunde stödja på foten. Det hade förvärrats sen jag kommit hem då med foten/gått hem med tunga kassar osv.
Åker dit, får vänta och vänta, sen röntgar de och säger tillslut att ingen större skada är skedd det är bara att åka hem igen.
Ok så då får jag bandage på foten och får KÖPA med mig ett par kryckor hem (pga att dom inte längre lånar ut/hyr ut).
Utan kryckorna hade jag inte kunnat göra ett dugg hemma utan Fredrik..

Så DÄR har ni två härliga veckor inte sant :D
Nu mår jag mycket bättre, foten värker lite grann till och från men nu kan man åtminstone gå.

Ja det var lite ifrån mig då, idag har jag sökt några jobb och får väl hoppas på det bästa.
Jag tvingade mig själv att söka till ett äldreboende för att ge det en chans till. Bara att invänta svar!

Ha det bäst allesammans och ta hand om varandra!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?