News
Publicerat den

Då så vänner, nu när man man mycket bättre så kan man kanske skriva här inne lite mer.
Dock är det lite full rulle på hemmafronten som knäcker mitt lilla hjärta och då är det inte lätt att slappna av riktigt.
Men det är väl så när man bryr sig för mycket och älskar sina vänner!
Well, man får göra sitt bästa med att finnas där.. Lite jobbigt när man bor så långt bort

Och det känns som om man flyttade helt fel period, men man kan ju slå vad om att någonting hade hänt oavsett när man flyttat ned.
Man måste leva själv och tänka på sitt eget bästa ibland, så man kommer vidare i livet.
MEN då kommer ju frågan, vad det egentligen rätt att flytta ned hit?
Eller flyttade vi ned hit av rätt anledning/ar?
Här nere känner man sig så missanpassad som möjligt och allting känns helt omöjligt.

Men jag är inte bitter, jag tänker inte ge upp! Nevah!
Ja och hjärtat stöttar varandra så gott vi kan genom detta och faktiskt så känns det lite härligt att veta att man bara har dragit från sin födelseort :)
Bara stuckit och lever ensamma nu (ganska oberoende av familj/vänner)
Fast vänner kan man inte leva utan för länge, då sjunker vi allt längre ned i fasaden.

Allmän info:
Igår bestämde jag mig för att provsluta snusa. Så har nu varit utan NIKOTIN sedan 14.00 igår (8/2-14) förmiddag. Dock köpte jag en NIKOTINFRI snusdosa (just in case) Och det har funkat bra. Tänkte man kunde avvänja sig med nikotinet först, sen ta bort de nikotinfria medlen typ. Får se hur det går, hjärtat rusar på mig men det hör la till!

Ha det bäst <3






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?