This is my deal...
Publicerat den

Som man säkert tjajat om en del så har man börjat med en hälsosammare livsstil, eller försöker!
Detta gäller:
 
* Alkoholfri månad (Februari, efter det enbart en gång i månaden).
* Försöka sluta med snusen. (Dag 4 idag) För mig, Fredrik har varit snusfri nu 1 månad+.
* Slut på sötsaker, snacks och dricka osv
* Ut och röra på oss minst 3-4 dagar i veckan. (Eller köra några workouts i hemmet)
* Slutat äta efter 18:00. Frukt och vatten är ok.
* Dricka mer smoothie/få i mig mer vitaminer osv.
 
En dag kan se ut så här:
 
Morgon kaffe 2 koppar
En rejäl frukost, (gärna havregrynsgröt med frukt/bär) Annars det man blir mätt av.
Till lunch tar jag en frukt smoothie, annars sallad.
Middag äter vi/jag som normalt, bara med mycket mindre kolhydrater och utan onödiga fetter. (Max en portion)
Och efter 18:00 ingenting mer. Vatten,te och frukt tänker jag införa. (jag själv anser det är ok) Men helst inte. =)
Jag hade tänkt prova på denna (egna diet) i kanske en månad, bara för skojs skull och se om jag mår bättre.
Att jag rör på mig är då rätt självklart, så får puscha mig själv ordentligt nu!
 
Kan även tillägga att denna "diet" är mest gjord för mig själv, F kommer ju försöka vara med på det mesta. Men i och med att han faktiskt behöver träna mer och gå upp i vikt så behöver inte han va lika hård mot sig själv.
Vi hjälpts åt :)
 
 
Ha det fint allesammans
 
 
 



Björn

ser ut som en bra plan :) jag ska sluta snusa 1:a mars tänkte jag får se hur det går, även rökningen..

Svar: Härligt Björn, då önskar jag dig också lycka till med det då :D
Sassa



URL: http://bjornaldenfalk.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?