Yeah
Publicerat den

Dag 8 utan nikotin! Känns rätt bra. dock kör jag med nikotinfri snus så nu ska jag börja lägga ned dom också. Annars blir jag aldrig av med själva vanan.
Haft en helt otroligt rolig helg, bjöd över några av de få människorna vi känner i Halland. Vi åt mat och hade riktigt trevligt!
Det behövdes kan jag säga, som en morot för att orka fortsätta vardagen :)
Helt plötsligt kändes våran flytt inte riktigt lika värdelös!
 
Nu till helgen ska vi ner till Skåne och kolla läget :)
Vi ska på någonting som heter Vinterljus, typ ett myskonvent med massa härliga människor (poi, eld, dans osv).
Längtar galet mycket då bl.a. Linnea kommer dit!!! Och att även sambon ska följa med =)
Ja ska även va lekledare en av dagarna, blir awesome kul!!
 
Träningen går bra, 45 mins promerun (Mitt ord för promenad/joggingtur) idag. Springer allt mer och mer känns det som. Jag som hatar att jogga! Men försöker att lära mig :)
 
Ni får ha det bäst!
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?