10 grejer ni kanske inte visste om mig...
Publicerat den

* Jag är fruktansvärt mörkrädd
* Lättskrämd kan jag också berätta att jag är
* Jag har bokstavligt talat bott på ett hotel/värdshus med min mor några månader. (pga jobb)
* Jag är djurallergiker (men har alltid haft djur)
* Jag har BOTT i 17 olika lägenheter (flyttat 17 ggr)
* Jag är äckligt rädd för höjder (men försöker utmana mig själv)
* Jag har brutit min näsa 4 gånger
* Har rökt i 6 år ca. (Har varit rökfri i 3,5 år nu)
* Jag har bott i Spanien
* Jag drömmer att få barn en dag (inom en väldigt snar framtid)
 
Läs och kommentera gärna det i inte visste om mig =)



Gun Nilsson

Hej Sassa <3
Att du brutit näsan visste jag inte - 4 ggr dessutom! :o Att du rökt så länge inte heller - försök att sluta innan du blir som jag.. Har astma & KOL och måste medicinera varje dag. Utan medicinen får jag ingen luft!
Önskar dig en härlig framtid med både barn och en livspartner som du älskar! <3 Kram

Svar: Hej Gun! Jag slutade röka för säkert 3,5 år sedan. Det gick snabbt och smidigt :) Kram på dig
Sassa



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?