Summering av 2013
Publicerat den

Kan genast tala om att bilderna inte ligger i någon bra ordning, så ni får ta det som det är.
Kan även tala om att det har hänt en del detta år, lite större förändringar av sitt liv!
 
 
 
2013
* Hade en avesome nyår
* Firat Jon på hans födelsedag
* Varit i Trysil på Vinterutbildning med FL
(Lärt mig åka slalom)
* Utspark för oss tvåor
* Särskole dm med FL
* Klassresan blev till Budapest, otroligt vackert land
* Haft en egen utställning på Uno, ämnet mobbning!
(Kom med i tidningen)
* Kryssning med min kära vän Sara
* Tältat på en ö med Fredriks bekanta.
* Tagit min fritidsledarexamen <3
* Varit på Lasse Stefanz för första gången
* Varit på en barndomsväns bröllop
* Var på fest hos Per
* Rest till Spanien med hjärtat.
* Firade min 25 års dag med vänner i KD
Inom loppet av en månad gjorde vi:
Köpte bil
Gjorde oss av med gamla lägenheten
Fann en ny lägenhet
Flyttat ned till Halland
Fredrik började sitt nya jobb samma dag som flyttlasset kom ned.
* Firat pappas födelsedag
* Träffat två finfina cirkusmänniskor här i Halland
* Träffat syrran i Halland
* Blivit med ny kisse (Trassel)
* Fredrik blev morbror åt en liten Neo <3
 
Det och säkert mycket mer har jag gjort detta året.

Detta året ska jag mest satsa på att få ett jobb samt börja med ett mer hälsosamt liv. Träning, rätt kost, sluta snusa förhoppningsvis.
Sen har jag och Fredrik en egen dröm som vi vill ska ske detta året, men det får förbli en hemlis tills vidare <3
 
Ha det bäst allesammans <3
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?